Podsumowanie czerwca!

Czy to nie dziwne, że kwiecień i maj były bardzo słabymi miesiącami mimo większej ilości wolnego czasu? Natomiast czerwiec, który był miesiącem sesji, egzaminów, zaliczeń, projektów, wręcz owocował w książki i czytanie. Sama już nie wiem jak to się dzieje, że im mniej czasu tym więcej książek, może to sprawa tego, że chcemy się oderwać od obowiązków i natłoku spraw? U Was też tak jest?

Książki przeczytane w czerwcu!

  1. Proś mnie o co chcesz – Raz jeszcze Megan Maxwell
  2. Proś mnie o co chcesz – Bez końca Megan Maxwell
  3. Proś mnie o co chcesz – I przekonaj mnie znów Megan Maxwell
  4. Proś mnie o co chcesz – I ufaj mi Megan Maxwell
  5. Driven K. Bromberg
  6. Wszystko z miłości. 39 romansów wszech czasów Megan Gressor, Kerry Cook
  7. Confess Colleen Hoover
  8. Nothing less Anna Todd
  9. Mimo naszych kłamstw Tarryn Fisher
  10. Milion cudownych listów Jodi Ann Bickley

 

Skomentuj

