Podsumowanie marca!

Marzec

W tym miesiącu odkryłam Samanth’e Young. Już nie raz spotkałam się z jej książkami, czy to w księgarni, bibliotece czy czytając fora internetowe. Dopiero teraz po nie sięgnęłam i muszę przyznać, że nie żałuję. Kochana Mia Sheridan kolejny raz mnie nie zawiodła. Choć czytałam nie koniecznie przychylne opinie odnośnie książki Bez szans, ja osobiście tego zdania nie popieram. Bardzo podobała mi się jej książka, co szczegółowo Wam opowiem już niebawem w recenzji. Książka Był sobie pies jest dla młodszych jak i dla starszych, jednak muszę stwierdzić, że film bardziej mi się podobał, potrafił wyciskać łzy, a także bawić i rozśmieszać nawet dorosłych widzów w kinie 😉

Marzec kończę w 7 książkami, tyle co w lutym. Może nie idę do przodu, czy stoję w miejscu? Najważniejsze, że się nie cofam! Oby kwiecień był owocny!

Książki przeczytane w marcu!

  1. Nie pozwól mi odejść Abbi Glines
  2. Przytul się do mnie Sandi Lynn
  3. Kiedy jesteś przy mnie Sandi Lynn
  4. Żyj szybko, kochaj głęboko Samantha Young
  5. Tylko Ty mnie zrozumiesz Samantha Young
  6. Bez szans Mia Sheridan
  7. B sobie pies W. Bruce Cameron
Skomentuj

